wtorek, 4 czerwca 2013

Prolog.

Dortmund - miasto, w którym mieszka 19 letnia Victoria wraz z matką i dwoma młodszymi siostrami - 15 letnią Megan i 6 letnią Nicole. Zamknięta w sobie od pewnego czasu. Rok temu straciła dwóch ważnych dla niej mężczyzn, jej ojca i chłopaka - Jamesa. Zginęli w "wypadku samochodowym". Policja stwierdziła, że to nie był przypadek lecz morderstwo. Wierzy w to ? Nie chce. Adrenalina pomaga uciec jej od dręczących jej myśli, kocha szybką jazdę i ścigacza, którego dostała od ojca na krótko przed jego śmiercią. Pomaga jej to odstresować się , zapomnieć, a czasami daje nadzieję, że jej życie też niedługo może się skończyć, a wraz z tym jej wszystkie problemy. Śmierć dla niej ważnych dwóch osób kompletnie ją zmieniła. Stała się nieufna wobec innych, pyskata i zła na cały świat, bo niby dlaczego akurat ją musiało to dotknąć? Za jakie grzechy ?
Każdego dnia obserwuje ludzi spacerujących po ulicach jej ukochanego miasta. Widzi szczęśliwe rodziny i zakochane pary, wie, ze już nigdy nie pokocha nikogo tak jak kochała Jamesa. Gdyby mogła skończyłaby ze sobą, ale nie chce zostawiać matki i sióstr. Zdaje sobie sprawę z tego, że jej odejście wcale nie ułatwi im życia. Jednak każdego dnia przytrafia jej się coś, co tylko popycha ją w tamtą stronę.Czym zasłużyła sobie na takie życie? Dlaczego na każdym kroku spotyka ją niepowodzenie, a każdy kogo pozna chce ją skrzywdzić?
Co za zło kryje się na tym świecie? I czy kiedyś nadejdą lepsze dni ?  


--------------
Mamy epilog, wcześniej niż miał być ale doszłam do wniosku, że dodam go już dnia dzisiejszego. W piątek lub sobotę możecie spodziewać się pierwszego rozdziału ;)
Pozdrawiam. 

17 komentarzy:

  1. Piękne...<3
    Zakochałam się centralnie.
    Wspaniały prolog!
    Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zakochałam sie w tym opowiadaniu.
    Twoje opowiadania powinny dodać do kanonu lektur :)
    Czekam na następny rozdział :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to pokochałam! Zapowiada się naprawdę ciekawie <3
    Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział :>
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super napewno ten blog bedzie taki jak poprzedni Sandra :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Już to pokochałam!
    Naprawdę ciekawie się zapowiada <3
    Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział ;>
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna się intrygująco.
    Pociągniesz wątek "wypadku"? byłoby super, mam nadzieję, że nie napisałaś tego bez przyczyny. Może jakaś kryminalna historia? ;)
    Jest nico patetycznie, ale intrygującą. Wiadomo, że prolog ma taki charakter, ponieważ w tle jest opisana tragedia.
    Ogólnie rzecz biorąc, podoba mi się i na pewno będę czytać dalej!
    Mam jedną uwagę.W prozie unikaj raczej zapisywania liczb cyframi, chyba, że chodzi o rok. ale kiedy piszesz 16 letnia, lepiej napisz szesnastoletnia. :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Angelika JJ
    (dodam Cię do linków przy najbliższej okazji)

    ____
    http://when-you-fall-get-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieco*
      intrygująco*

      (przepraszam, jakieś literówki mi się przyplątały...)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba. Mam nadzieję że trochę o tym wypadku jeszcze więcej powiesz. Zapowiada się bardzo ciekawie. Napewno będę zaglądać. Czekam na pierwszy rozdział. Pozdrawiam. Paulina ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba i czekam na pierwszy rozdział ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://thiswonderfulworld0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, zapowiada sie super ! Mam propozycje abys dodawała rozdziały co 5 albo ile tam chcesz dni. Tak jak na blogu Marco Reus Story, blogerka dodaje nowy rozdział co piatek. mysle ze ulatwilo by to pisanie tobie, a my wiedzialbysmy kiedy wchodzić. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, zapraszam Cię serdecznie na pierwszy rozdział u mnie:
    http://when-you-fall-get-up.blogspot.com/

    Buziaki,
    Angelika JJ

    PS: Kiedy u Ciebie coś nowego? :) Jestem bardzo ciekawa, co dla nas szykujesz. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam jak tylko znajdę czas, którego teraz mi brakuje.

      Rozdział miał być w piątek lub sobotę przepraszam... Zrobię wszystko co w mojej mocy, by dziś go dodać. ;)

      Usuń
  12. Już to uwielbiam *.* Zapraszam : http://dortmund-moim-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie.
    http://marco-zuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń